zaterdag, november 19, 2005

Nature's way of telling me what, exactly?

Pulserende hoofdpijn, maar ja, we weten allemaal waar die vandaan komt.
Gisteren was het 'Galabal Klio-Lingua', wat waarschijnlijk als onorigineel kan bestempeld worden, maar wat ik me er nog van herinner was wel leuk.
Ik zag er natuurlijk ook ongelooflijk sexy uit en mijn twee bitches hebben zich ook goed van hun taak gekweten. Als er trouwens iemand een fake H&M paternoster moet hebben, laat maar iets weten, want ik denk niet dat ik dat nog veel ga aandoen.
Los daarvan heb ik om een of andere reden een mooi meisje dat in mijn buurt stond te dansen een wijntje gekocht en later heb ik haar nummer nog gevraagd en gekregen.
Als we er al vanuit gaan dat het een juist nummer is (en zelfs daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken) blijft de vraag natuurlijk nog wat ik er nu in godsnaam mee moet aanvangen.
Pus, ik ben hier echt slecht in.

PS: de boom in met je emotioneel exhibitionisme, ik heb een kater.

[Edit: En als er nog mensen zijn die mij willen complimenteren op mijn schrijven, doe gerust, ik hou er wel van]

[Edit: Oef, gelukkig heb ik mijn hand er niet voor in het vuur gestoken]

2 opmerkingen:

bosduif zei

Een zekere Bosduif trok een wenkbrauw op toen ze de edit las.

Overtuig me.

(edit: sorry. Ik ben vol goede bedoelingen.)

Folkertje zei

Nee, nee, het moet spontaan gebeuren en vreemd genoeg is dat de afgelopen week al enkele malen gebeurd.
My ego loves it.