vrijdag, november 25, 2005

Vreemde avonden, korte dagen

Gisteravond was het quiz van Lingua; toen bleek dat de vragen veel te moeilijk waren hebben nog even geprobeerd om de zuipprijs te winnen, maar ook dat bleek te hoog gegrepen.
Maar, hoewel we ergens vanachter zijn geëindigd (maar niet laatst!) heb ik toch nog een mooie Power Light gewonnen. Een van de assistenten voor Engels had ook meegedaan aan de quiz en hij was tweede geworden bij de zuipprijs; en, omdat de avond nog jong was en ik slechts één nutteloos uur had vandaag zijn we maar op café gegaan, met voornoemde assistent.
Vanaf dat punt wordt het allemaal iets wazigers, maar ik weet wel dat ik de avond met twee junks heb afgesloten, waarvan er één in een kraakpand woonde en aan wie ik mijn Power Light heb gegeven.

And he slept the day away...

Geen opmerkingen: