woensdag, november 02, 2005

Bane of mankind

Jeetjemina, wat een gezever.
Ik was gisteren rustig 'City of Heroes' aan het spelen (zoals wel vaker voorkomt), toen het plots bleef hangen. Dit was nog nooit voorgekomen bij dit spel, maar echt niet was het ook niet. Dus, daar mijn computer blijft hangen als ik hem gewoon reset, hield ik de aan/uit knop zes seconden ingedrukt en zette de computer af. Enkele seconden wachten. Terug aan.
UNMOUNTABLE_BOOT_DRIVE of DISK, ik ben niet meer zeker. Pats, boem, van het ene moment op het andere. Even rommelen in de BIOS, even de kast opengooien en wat morrelen aan de kabeltjes (andere mensen lijken soms te denken dat ik weet wat ik doe, maar ik geloof in geluk en volharding), but to no avail.
Ondertussen heb ik Windows geherinstalleerd, maar jammer genoeg op de verkeerde schijf, want de harde schijf waar Windows op wordt gezet, moet eerst worden geformatteerd...
Daar gaat weer heel veel heel hard werk. En ondertussen krijg ik mijn geluid niet aan de praat en knoeit mijn beeldkaart nog een beetje met zichzelf, maar gelukkig staan mijn 'City of Heroes' ventjes op de server en niet op mijn computer. Toch niet al mijn werk verloren...

[Edit: Tien minuten later en het geluid is gefikst.]

Geen opmerkingen: