donderdag, november 17, 2005

What's in a name...

Het overkomt mij niet heel vaak, maar momenteel heb ik toch moeilijkheden om een naam te bedenken. Ik heb mijn hoofdpersonage momenteel 'Tinkerbell' genoemd, maar voor een 21ste eeuwse student is dit nogal pijnlijk. En ik heb nog maar drie dagen. Pfff...

Hendrik? Nee, te veel gebruikt.
Joris? Misschien...
Tim? Nee.
Tom? Nee.
Gareth? Hell no.
Bart? Nee.
Wim? Nee.
Triptik? Uhm....
Max? Hmm, dan enkel om dat het meisje Sam(antha) heet, en Sam&Max is wel een concept...
Folker? Nee.
Bos? Haha, nee.


Hmmm, ik denk dat een café avond misschien nog de beste oplossing zal bieden.

1 opmerking:

Anoniem zei

*brainstormt maar wat*

A: Arne Arno Arnout Alan
B: Bram Ben Bart Brecht Benno Bert
D : David Daan Damiaan Dave Dimi
E: Erik Erwin Edwin Evert Emil
F: Fabian Filip Freek
G: Gerrit Geert Gerben
H: Hans Herm
I: Ivan Imme
J: Jan Jasper Jonas Joeri Jurriaan Joren
K/C: Klaas Karl Kai Kenneth Ko Kasper
L: Lennert Lei Lukas
M: Marnix Matti Mateo Martijn Morris
N: Nathan Nikolaas Nander
O: Onne Otis
P: Paul Pablo Pim Pepijn
Q: Quinten
R: Rein Remi Robbe Ruben Rutger Ruud
S: Sander Siem Stijn Stef Stan Sven Sibren
T: Thijs Thijmen Tijm Tijn Toon Tristan
U: Uri
V: Vik
W: Walt Wanne Werner Wibbe Wil Wilfried William Willem Wout
X: Xander
Y:zie I en J
Z: Zack Zeger Zeno

Maar Tinkerbell heeft ook al wat, vind ik.